sâmbătă, 4 aprilie 2009

Eram eu...

Nu mai cred in nimic,
Nu mai vreau sa cred.
O lupta inutila cu sufletul meu
Secunde scurse degeaba,
Ganduri pierdute in zare
Si colorate in negru...
Ma pierd in intuneric
Si vreau sa raman acolo.

Sunt singura...
Si asa vreau sa raman,
Lumea nu pierde nimic
Si nu regaseste nimic...
Ma pierd intr-un nimic
Si ma transform in el.
Drumul catre nicaieri
Se va opri aici...
O floare uscata
Ti-a cazut la picioare...
Erau visele mele,
Eram eu...
Ai calcat cu piciorul tau
Si totul s-a transformat
In nimic...

8 comentarii:

  1. Era o vreme in care nu credeai in nimic, era o vreme in care nu credeai in tine. Cineva credea ca s-a schimbat. cineva n-a calcat nimic. Visele tale sunt intacte, tu esti intacta - aceasi dintotdeauna. Cu cei mai frumosi ochi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca TU ... esti asa ... esti OK !
    Sa crezi in tine :-)
    e un medicament bun.

    Tot ce iti doresti ... :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, doar ca exista o problema, mi-e foarte greu sa cred in mine... ;(
    La fel si tie, tot ce iti doresti ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tu nu crezi in tine, cum sa creada altii? Cum sa cred eu? Reluam?

    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  5. Kalli, multumesc..incerc..

    Daniela, daca nimeni nu are incredere in tine , nici tu nu ai...
    pentru ca ceilalti iti dau si increderea in tine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuly, ma asteptam sa gasesc azi o noua postare ... muuult mai optimista si plina de ganduri frumoase !
    ____
    Raman un pic trista ... :-(
    am incredere ... , maine !? cateva raze de soare gasesc la tine.

    eram eu :-))

    RăspundețiȘtergere
  7. sfatul meu este contrar un pic... data viitoare sa procedezi asa...sa te afunzi pe pamant si sa astepti sa te calce cineva, sa te distruga, sa nu mai ramana nimic...dar sa fie prima si ultima data...apoi sa renasti din cenusa ca pasarea Phoenix...sa-ti renasca increderea si sa nu mai uiti...exista cineva care intotdeauna crede in tine...existam noi...

    RăspundețiȘtergere