joi, 29 octombrie 2009

Clipe

Clipe, clipe, clipe...
Astazi am plecat de acasa fara ceasul de mana, mi-am dat seama cand deja plecasem de acasa...am zis ca nu ma mai intorc... am avut senzatia ca astazi cineva imi numara clipele, si a fost mai rau decat sa privesc ceasul cum imi contorizeaza fiecare respiratie, parca cineva era in spatele meu si imi spunea: 1,2,3 ...secunde....1,2,3...minute...ore...
Aseara cand m-am pus in pat...ma gandeam...a mai trecut o zii, oare ce imi aduce ziua de maine, oare ce se va mai intampla, oare unde imi vor fi gandurile...
Niciodata nu voi avea destul timp....
Nu voi avea destul timp pentru ce? poate daca as stii sa pretuiesc fiecare clipa pe care o am as vedea ca am timp suficient, doar sa vreau.
Nu voi avea suficient timp sa cunosc oamenii? poate ca nici nu vreau, cu cat ii cunosti mai bine cu atat mai mult parca nu ii cunosti.
Sunt inca un copil, si nu vreau sa ma despart de asta, nu vreau sa las copilul din mine sa plece desii cred ca l-am cam pierdut. Omul matur isi face din ce in ce mai mult loc in sufletul meu, omul satul de oameni isi face si el tot mai mult loc...

-Hey copile, te rog nu pleca, ramai cu mine, mai stai putin te rog...doar o clipa... cat o viata...

3 comentarii:

  1. Sa fi sigura ca va ramane in tine copilul de ieri, va echilibra cu maturitatea ce vine eul din tine si vei fi mai frumoasa sufleteste stiind sa pastrezi ceea ce ai.
    Hai Iuly, lasa rtautatile lumii deoparte si priveste ceea ce ai acum, fii fericita pentru acest lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca ceva, zambeste, astazi va fi soare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paul, intotdeauna am ascultat ce mi-ai spus si niciodata nu a fost rau.
    O sa te ascult din nou, voi lasa rautatile lumii deoparte si voi incerca sa traiesc fericita,.
    Multumesc si o seara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere