sâmbătă, 15 octombrie 2016

Sa construim amintiri



De cateva saptamani tot citesc si recitesc ce am scris cu ani in urma...ganduri, sentimente, idei, iubiri neimplinite, multumiri si nemultumiri...toate adunate intr-un singur colt de rai.
E placut sa vezi cum ai trecut prin viata si sa intelegi de unde vin replicile astea inteligente pe care le ai acum. :)

Au trecut ani frumosi de la ultima postare. Ani in care mi-am gasit iubirea, ani in care am traiti clipe de maxima fericire si implinire. Dar si ani in care am fost dezamagita, am luptat si am incercat sa ma ridic cat mai sus.

Ce fac acum? Ei bine, sa zicem ca sunt in etapa cea mai minunata din viata (cel putin asa se spune), asteptam sa vina bebe.
Da, sunt insarcinata in 35 de saptamani si 4 zile iar de aproximativ 9 saptamani sunt "condamnata" la pat. Bebelusa noastra a vrut sa vina mai repede decat trebuia, asta dupa ce s-a relaxat in Corfu pe plaja, intr-un concediu minunat.
Ne-a speriat putin insa acum totul este bine iar eu astept cu nerabdare sa ne cunoastem deoarece simt ca sunt cat un munte, respir ca un tractor vechi de peste 200 de ani si ma misc ca un melc batran.

Oricum, pregatiriile sunt in plina desfasurare, patutul este gata, hainute minuscule pregatite si doi parinti nerabdatori care se asteapta la ce este mai greu, nopti nedormite si muuult stres. Asa ca ne-am primis rabdare si ne incurajam reciproc sa trecem si peste asta.

De ce m-am intors in trecut si nu in ultimul rand de ce am revenit la scris? Ei bine, pentru ca imi doresc ca peste ani sa revin la momentele de acum, sa le simt din nou macar prin cuvinte si sa las aici ganduri pe care mai apoi sa le pot savura la o ceasca de cafea impreuna cu fetita mea devenita deja domnisoara. :) Ohhhooo, ce departe m-am dus....pana atunci...imi doresc ca micuta mea sa se nasca in Octombrie cu toate ca termenul ar fi 15 Noiembrie. Nu am un motiv anume, pur si simplu imi doresc.

Mi-o imaginez de multe ori, mica, creata si cu ochii mari privind curioasa la lumea asta mare.
Cam atat din gandurile de astazi...sa avem o zi frumoasa. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu