miercuri, 2 octombrie 2019

Some Magic





Privind in urma pe blogul asta, imi dau seama ca am toata viata aici.

Ma rog...aproape toata. Imi lipseste o parte, ce-i drept si acum ma gandesc oare de ce?

Dar ce mai conteaza?



Ma simt acum intr-o lume ciudata. Intr-o lume in care nu mi-as fi imaginat ca o sa ajung vreaodata si cu toate astea, sunt aici...

Mi s-a mai intamplat daca stau sa citesc bine in urma cu muulti ani, cam 10-11 asa.



Visez mult de ceva luni incoace. Visez cu ochii inchisi, visez cu ochii deschisi, visez cand sunt trista, visez cand sunt fericita...visez in fiecare moment cand mintea mea uita sa fie ocupata.

Visez pentru ca e tot ce pot sa fac, nimic mai mult.



Let's have same magic...just to remember that I still believe in magic.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu