duminică, 16 mai 2010

Duminica la pranz...

...mi-am dat seama ca imi place sa fac ce imi vine pe moment, fara sa ma gandesc prea mult, fara sa stau sa analizez daca este bine sau nu, daca ar trebui sa mai astept sau nu, daca exista si alte variante mai bune... Cu cat stai sa analizezi mai mult cu atat devine mai greu sa iei o decizie. Ma gandeam aseara, in timp ce ma indreptam spre casa, ca de fiecare daca cand te astepti mai putin apare ceva...acel ceva care uneori iti poate schimba viata, acel ceva care uneori te poate face sa iti intorci toata viata peste cap si sa o iei de la inceput. Lasi totul in urma si privesti numai inainte. Trecutul mai revine doar in amintiri si atunci pentru o perioada devenim melancolici. Cateodata mai revin si regrete, ne gandim ca puteam sa facem altfel, sau sa fie altfel, sau ne dam seama ca printr-un singur cuvant sau gest puteam schimba poate o viata intreaga sau poate chiar mai multe. Intotdeauna m-am intrebat de ce sa regreti ceva? De ce sa regreti ca nu ai facut ceva din moment ce ai facut exact ce ia crezut tu ce este necesar in momntul respectiv, ai facut ceea ce ai considerat tu ce trebuie atunci. De ce ai regreta mai tarziu? Eu nu am regrete si sper sa nu am niciodata. Am facut totul pentru ca asa am vrut eu, pentru ca asa am considerat ca este bine. M-a intrebat cineva daca sunt fericita...da sunt fericita cu ceea ce imi ofera viata impreuna cu propriile mele fapte. Sunt fericita pentru ca am sansa sa gust mai departe din paharul de vin al vietii mele, vin care nu stii niciodata cand se termina, asa ca am sa profit de fiecare inghititura. Sunt fericita pentru ca am langa mine oameni extraordinari, sunt fericita pentru ca am cunoscut oameni minunati de la care am invatat cate ceva, sunt fericita pentru tot...de la cel mai mic detaliu si pana la privirea in asamblu. Afara vantul isi face de cap, nucul din fata geamului parca vrea sa plece la plimbare, sau poate la o inghetat, cine stie ... O sa plec si eu...la o plimbare printre vise...

4 comentarii:

  1. Eu ma aflu in tabara cealalta, am adunat in suflet multe regrete, este bine ca reusesti sa te debarasezi de ele si asta mai ales ca esti tanara.
    Te imbratiseaza unchiesul cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...asa e...:) cele mai frumoase clipe sunt cele pe care le faci pe moment.. fara sa stai sa te gandesti... pentru ca nu ai ocazia sa iti faci in cap o imagine fata de cum ar trebui sa se deruleze lucrurile, astfel ca traiesti la maxim momentul ala si nu poti sa te gandesti ca "nu asa imi imaginam ca trebuia sa fie" :P ... si in plus de asta umple paharul acela de vin de suspans si il face mai dulce :D

    K.

    RăspundețiȘtergere
  3. Paul, pana la urma regretele vin si pleaca,ulterior apar altele si tot asa...:)
    O seara cat mai frumoasa :)
    Cu mult drag,
    Iuly

    RăspundețiȘtergere
  4. exact, K, cu cat astepti mai mult cu atat imaginea pe care ti-o faci prinde contur si in momentul in care acel moment vine, posibil sa apara si sentimentul dezamagiri. :)
    O seara cat mai frumoasa,

    RăspundețiȘtergere