miercuri, 5 mai 2010

Si pana la urma a venit...ploaia...

A stat...ne-a pandit...s-a invartit pe langa noi, ne-a ascultat gandurile...si pana la urma a venit...ploaia asta...
Nu imi place deloc...mai ales ca sunt singura in toata casa asta mare...si parca ploaia imi face in ciuda, stropii ei danseaza veseli ascultand o muzica vioaie...iar la mine parca toate melodiile happy s-au ascuns... sa nu cumva sa se ude...
Pana si nucul din fata geamului parca zambeste siret...ma gandeam sa fug si eu prin ploaie, sa imi dezbrac gandurile si sa le spal binisor pana se trezesc la realitate... si apoi sa stau asa nemiscata o vreme, sa visez cu ochii deschisi si apoi sa adorm asa...

Un comentariu:

  1. Programul pentru ploaie va continua .Postul de radio Discovery music Calarasi 104,7 fm va adus ploaia . Sa-mi multumiti va mai aduc

    RăspundețiȘtergere