luni, 1 februarie 2010

Fulgi de nea

E luni...o noua zi, un noua saptamana...o oua luna...ce imi va aduce saptamana asta, ce imi va aduce luna fbruarie...nu stiu, si nici nu cred ca vreau sa stiu...stau langa geam si privesc cum ninge...ninge linistit...ninge frumos...
Astazi mi-am dat seama ca se ca face un an indata de cand incerc sa imi indeplinesc niste vise, se cam face un an de cand am inceput sa plang cel putin o data pe satamana, se cam face un an de cand imi tot promit ca nu voi mai fi trista , ca nu voi mai plange pentru nimeni si nimic...ei bine nu m-am tinut de cuvant, plang chiar si la un film, pentru ca se plange si in film...
Ma intreb ce va aduce saptamana asta...imi va aduce putina incredere in mine? Imi va aduce putina liniste si putina ambitie sa merg mai departe... nu pot decat sa sper...
Ninge..si linistea fulgilor ma face sa plang...vreu sa simt si eu linistea asta atat de cautata, macar pentru o secunda, un minut, o zi... Rog fulgii sa imi dea si mie din siguranta si linistea lor...insa nici macar nu ma baga in seama...
Incep sa plang pentru a nu stiu-cata-oara in ultima perioada...e un moment in care nu stiu ce sa fac si cum sa fac. Un moment in care parca viata mea isi pierde rostul. Un moment in care lumea e cu susul in jos iar eu nu stiu ce este mai bine. Nu stiu cum sa fac sa fie mai bine.
Inchid ochii si imi doresc sa dansez alaturi de fulgii albi si gingasi, imi doresc sa cobor lin si fara griji, imi doresc sa rad pana la epuizare si sa uit ca exist, sa uit de lucru, de scoala, de neintelegeri, de reprosuri, de ce este bine si ce nu, de ce fac bine si de ce nu fac bine.
Ochii imi sunt tristi si satuli de atatea lacrimi, dar cu toate astea nu se opresc si de multe ori uita sa mai zambeasca ...
Si cam atat am avut de spus...o zi buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu