joi, 4 februarie 2010

"Heal the world"

Afara se intuneca deja...e si putina ceata...asta ma face sa ma gandesc ca uneori ceata apare atunci cand te astepti mai putin...te face sa mergi pe bajbaite si apoi dispare ...lasandu-te pe tine sa vezi ce ai facut.
Canta acum una dintre melodiile mele preferate, Heal the world- Michael Jackson, melodia asta ma face sa visez, ma face sa uit de tot. Stiti ce am observat in ultima perioada? Ca incerc sa nu mai vorbesc despre oameni, au suflet mare insa pot face si mult rau, la fel cu am fact si eu cu majoritatea persoanelor care au stat in jurul meu, la fel cum fac si acum cu cele care au mai ramas langa mine...Avem suflet mare ca si oameni insa nu intotdeauna stim sa il folosim...
Mie atat de dor de mare... privesc uneori fotografii facute la mare, inchid ochii si ma gandesc ca sunt langa ea, ca pot sa calc pe nisipul fierbinte, ca pot sa privesc infinitul si atunci totul sa dispara, sa ramanem doar noi in univers, si sa pot sa zbor, sa zbor asa cum imi doresc de-o viata...
Visele mi s-au schimbat, odata cu trecerea timpului am observat ca fie se schimba, fie devin mai complexe. Important este ca de fiecare data avem vise, nu ramane nici o cllipa in care sa nu credem in ceva, nu exista nici o clipa in care sa nu visam la ceva...ne suparam...calcam in picioare visele de pana atunci si in secunda urmatoare ne facem altele sau poate tot aceleasi dar puse intr-o alta lumina...
Imi place sa visez, imi place sa visez tot timpul si imi place sa cred ca la un moment dat ele se vor implinii, chiar daca si pentr o scurta perioada de timp...
Mergeam azi pe strada si priveam in jur, toat lumea este atat de trista, si atat de preocupata de probleme, pe care uneori ei singuri si le fac. Atat de [reocupati de ganduri, de ce spune vecina, de ce va spune lumea din jurul lor...Pacat ca pierdem atat de mult timp in tristete...timp pe care l-am putea pierde zambind :)

"Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu