luni, 26 aprilie 2010

Budapesta

Visele se pot implinii, bineinteles daca faci ceva in aceasta privinta...
Weekend-ul acesta am fost la Budapesta...un oras pe care mi-am dorit sa il vad de ceva timp... de mult timp...dar trebuie sa recunosc ca asteptarea a meritat, impresia de dupa: SUPERB!
Chiar daca o mare parte dintre romani spun...ungurii astia...si unii dintre ei stramba din nas cand vine vorba de Ungarie...ei bine, uite ca sunt mult mai civilizati decat noi, uite ca stiu sa isi pastreze valorile mai bine decat noi si nu in ultimul rand stiu sa puna in valoare ceea ce au.
A fost un weekend in care m-am simtit extraodinar de bine, un weekend in care m-am simtit eu, in care am putut sa fiu eu, asa cum sunt...si m-am simtit extraordinar.
Au fost acele zile in care am uitat de tot, am uitat de lume, de job, de oameni nervosi, de fete triste, de nemultumiri peste nemultumiri.
Viata mea incepe sa o ia pe un curs normal si asta nu poate decat sa ma faca extrem de fericita. Nu voi sta sa definesc ce inseamna normal, pentru ca s-ar putea sa existe pareri impartite, o sa ma rezum la normalul meu, si atat.
S-a intamplat ceva si nu reusesc sa imi dau seama ce anume, e totul atat de bine si tot ce imi doresc este sa ramana asa, in starea asta de bine :)
Nu-i asa ca e frumos? :)

5 comentarii:

  1. Ma bucur foarte mult sa aud ca esti bine . Este foarte bine ca incepi sa-ti revi. Uneori este bine sa si suferim . Suferinta este uneori improspatarea propriilor valori , propriilor dorinte si adevaruri . Suferinta este de multe ori ceea care ne determina sa fim invingatori . Spune-mi Iuly draga cu ce ocazia ai fost in Ungaria ?

    Hmmmmmmm imi aduc aminte cu nostalgie de unele din momentele petrecute cu tine ( asta ca dovada ca te cunosc cu adevarat ) . Iti aduci aminte cum faceai ( probabil si acum faci la fel ) cand vruiai sa afli ceva , sau eu/oricine avea un secret , sau pur si simplu doreai ceva de la cineva si el se lasa mai greu , te prindeai cu ambele maini de maneca mea ( la fel ca un bebe care il vede pt prima oara pe Mosu ) , incepeai si sareai in sus , intr-un ritm ametitor si ziceai , te rog , te rog , te rog , te rog, te rog , te rog . Erai atat de dulce . PS : sper ca si acum esti dulce , ca altfel te rup :)))))) . Te pup . Ne mai auzim .

    PPS . Intotdeauna imi aduc aminte cu placere de acele momente .

    Te pupa prietenul misterios

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    O sa incep cu finalul :) din nefericire pentru unii sunt la fel si acum...curiozitatea este foarte mare la mine, iar copilul din mine nu prea vrea sa plece. Combinate cele doua ...rezulta...eu :D
    Sa inteleg ca acum, prin faptul ca te invalui in mister, te razbuni pentru toate momentele in care nu te-am lasat in pace? pentru toate momentele in care ai fi vrut sa mai tac? :))

    In Ungaria am fost pur si simplu sa vizitez Budapesta.Am vrut demult lucrul acesta, acum s-a ivit ocazia, compania a fost pe masura,asadar am petrecut niste zile de vis.
    Orasul este absolut minunat si merita vizitat. :)

    O zi cat mai frumoasa in continuare...
    PS: Am vreo sansa sa stiu si eu cine esti?

    Iuly

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Iuly

    Nu ma razbun ca nu ai tacut , asta te facea sepciala . Ma rasbun ca pentru foarte mult ai tacut , chiar daca eu nu am facut-o . AH CE DULCE E RAZBUNAREA :))))) . Ma bucur mult ca te-ai distrat .

    Te astept cu alte posturi noi .

    Te pupa Prietenul misterios !

    PS . Eu cred ca ai ceva sanse !
    PPS : Nu renunta niciodata la copilul din tine , CA TE RUP !

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmmm....si cum pot sa imi dau seama cine esti? ceva indicii? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea asi vrea sa citescsi alte inpresi despre alte orase si tari care le-ai vizitat,eu iti doresc sa poti vizitare toate orasele acestei lumi..o inbratisare si o sarutare de parinte...S

    RăspundețiȘtergere