joi, 22 aprilie 2010

Filoziofii despre viata si iubire...

"CINE TE IUBESTE NU TE FACE SA SUFERI.CINE PRETINDE CA TE IUBESTE DAR TE FACE SA SUFERI TREBUIE INDEPARTAT PENTRU CA POATE DISTRUGE TOT CE E MAI BUN DIN TINE"

Aceste cuvinte au fost scrise intr-un comment, nu o sa va spun de cine anume pentru ca nici eu nu stiu, e "prietenul meu misterios".
Trebuie sa recunosc, ca desi la un moment dat am mai auzit aceste cuvinte, este pentru prima daca cand le si inteleg sensul si sunt perfect de acord.
De ce sunt perfect de acord? Probabil ca... stiti... sau daca nu stiti, cu siguranta ati citit.
Este cat se poate de adevarat ca o persoana poate avea o putere atat de mare incat sa distruga tot ce e mai bun in tine, in sufletul tau. Important este cat timp iti ia ca sa realizezi ca e timpul sa inlaturi pe acel cineva din viata ta. Va spun din experienta, cu cat mai repede cu atat mai bine.
Toate cele petrecute in viata mea pana in momentul de fata m-au invatat ceva, din toate experientele am invatat mai mult sau mai putin. Sa regret ceva in momentul de fata nu ar avea nici un sens. Am incercat sa fac tot timpul ceea ce consideram ca este bine si nu imi pare rau, nu regret nimic.Toate intamplarile, bune sau rele, m-au condus pana aici. Daca la un moment dat m-am intrebat de ce nu i-am dat unei persoane o sansa, am aflat raspunsul in cel mai crunt mod posibil, insa l-am aflat . Mi-am raspuns la intrebare si am invatat cine sunt si ce vreau de la mine, de la viata, de la oamenii care ma inconjoara.
Daca pana nu demult au existat momente in care intrebam "de ce trebuie sa mi se intample tocmai mie asta?" (bineinteles in momentele in care imi simteam sufletul sfasiat si calcat in picioare, deoarece atunci cand suntem fericiti nu ne intrebam de ce suntem atat de fericiti) cu timpul am invatat sa iau totul asa cum vine si sa invat sa fac fata. Stiu ca fiecare lucru, intamplare, persoana... vine atunci cand trebuie sa vina. Scopul s-ar putea sa il vezi mai tarziu.
Am invatat in ultima perioada cat este de important sa poti fi tu indiferent de situatie, sa poti gandii liber, sa poti sa te simti liber si nu in ultimul rand sa ai langa tine persoana care sa te faca sa te simti special, nu doar uneori ci tot timpul si nu prin reprosuri, suspiciuni si conditii impuse.

Mergand azi pe strada am realizat ca lumea asta este cu susul in jos, ca interanctiuniile cu oamenii se schimba, uneori, inainte sa iti poti da seama, ca oamenii sunt rai insa pastreaza in sufletul lor ceva atat de bun si de placut incat te face sa le zambesti. Am realizat ca este important si vital, uneori, sa pui punct si sa o iei de la capat. Noul capitol poate fi atat de frumos si atat de neasteptat incat esti uimit de cat de bine te simti si cat de mult iti place.Eu am avut curajul sa incep un nou capitol si imi este cum nu se poate mai bine, cartea incepe sa devina promitatoare. :)
As dansa acum, de nebuna, prin ploaie, undeva departe, in mijlocul naturii...

4 comentarii:

  1. N-as comenta nimica pentru ca este suficient sa observ maturitatea gandirii tale!
    Iti doresc senin in suflet si putine clipe de singuratate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Paul,iti multumesc la fel.
    Simt nevoia sa imi cer scuze fata de tine...cred ca sti si tu de ce , nu este nevoie sa spun mai mult :)
    Multumesc Paul :)
    O seara cat mai frumoasa.
    PS: Pana la urma clipele de singuratate ni le facem singuri...

    RăspundețiȘtergere
  3. De fiecare data cand pot, trec pe la tine, incerc sa nu mai comentez atat de mult ca, altadata, citesc tot si...zambesc, doar atat.
    Recunosc, gestul tau m-a surprins, mi-a ramas gustul amar si-acuma si culmea, am mai invatat ceva, sa stau in banca mea, sa nu mai intru cu picioarele in viata nimanui si sa nu uit ca prietenia nu exista, doar tindem spre ea.
    Iti multumesc Iuly, acuma plec in camp, iti doresc somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietenia exista Paul, am invatat eu asta in toata perioada asta. Ea exista si este cu noi, trebuie doar sa stim cum sa o privim.
    Cuvintele tale mi-au fost de mare ajutor de fiecare data...
    Gesturile m-au surprins pana si pe mine...dar asta este o alta poveste.

    O zi cat mai usoara.

    RăspundețiȘtergere