sâmbătă, 7 martie 2009

Ploaia asta...

Alerg...alerg...
nu stiu spre ce anume, dar alerg...
Ploaia imi spala trupul
Si parca si gandurile
Chiar si sufletul plin de noroi
Un gand curat a prins aripi
face dragoste cu vantul acum
Si stropi de ploaie il mangaie
O floare galbena pe un perete galben
un tablou care nu spune nimic
Doar priveste si zambeste...
O lampa lumineaza in tacere
ii este frica sa spuna ceva...
Iluzile mele plutesc intr-un vals,
Cad in noroi si apoi se ridica din nou
dar cu mai putina forta si mai murdare
ploaia asta...

Un buchet cu flori uscate, zambeste trist
A trecut vremea lui, ganduri nu mai are
Ne departam de vise
Si ne e frica sa fugim inapoi dupa ele...
Visele mele sunt negre acum,
Nu reusesc sa deslusesc nimic
Cred ca am ramas fara vise...
Ploaia asta...

4 comentarii:

  1. Iti multumesc foarte mult ;)
    Te mai astept pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. incredibile imaginile din poezia asta. te felicit. plus imaginea titlului cu drumul celor doi batrani.....excelent....exact pe sufletul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Silencia, iti multumesc mult...cand am vazut pentru prima data aceea poza mi-a placut la nebunie...poate spune atat de multe lucruri... ;)

    RăspundețiȘtergere