duminică, 15 martie 2009

Sunt ...gandurile mele

Sunt cerul pe care stelele incep sa apara,
Sunt luna care te iubeste atat de mult
Sunt roua de pe trandafir intr-o zi de primavara
Sunt sarutul de dimineata, cu ochii inchisi...
Sunt gandurile pe care le am
Dimineata si seara si ...tot timpul...
Sunt eu...doar eu...si gandurile mele.
Ma pierd in ganduri si incerc sa gasesc iesirea
Reusesc pentru cateva secunde
Dupa care ma pierd din nou
In ganduri...
Gandurile mele, de data asta fara aripi albe
Gandurile mele colorate si ironice ...cateodata
Gandurile mele care pleaca si se intorc
Fara ca macar sa intrebe...
Sarutul tau mi-a lasat pe buze
Atingerea trandafirului cu roua pe el...
Stropii au ramas sa imi vegheze buzele.
Te iubesc.
Gandurile incep sa evadeze in nestire
Merg pe un drum catre o eternitate
Pentru ca nu mai stiu sa zboare
Dar au invatat sa mearga incet

Fara sa fuga de iluzii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu