vineri, 19 martie 2010

Noapte buna

E seara din nou...as vrea sa iti soptesc noapte buna, cu pleoapele inchise ... sa ma acopar cu bratele tale...insa esti atat de departe...lacrimile vor sa ma napadeasca insa nu le las. As vrea sa inchid ochii si sa ma trezesc intr-un alt vis, dar ar fi mult prea frumos.

Astazi a fost a doua zi de primavara, mirosul specific si soarele care imi mangaia obraji cand am iesit din cladirea imensa ma imbia sa alerg, sa ma plimb de nebuna pe strada, sa plang pana la epuizare, sa ma intind pe jos si sa privesc cerul atat de frumos...sa te strig, sa te iubesc, sa te sarut, sa te visesz, sa te ating, sa te doresc...si sa astept sa te vad.

Nu ti-am povestit ca am avut o zi buna la lucru...nu ti-am spus cat de dor mi-a fost sa iti aud vocea...

Nu mi-a mai ramas decat sa iti spun ...noapte buna...in linistea nopti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu