joi, 18 martie 2010

Vorbe-n vant

Astazi primavara si-a facut simtita prezenta. A fost o zi in care iti vine sa te plimbi si sa te tot plmimbo so sa uiti de tine. Asta am facut si eu...m-am plimbat si m-am plimbat si am incercat sa uit de mine...
MP3-ul meu a ramas fara baterie si m-am enervat putin pentru ca urma ca gandurile sa plece la plimbare, sa fiu nevoita sa le ascult si sa imi plang de mila.
Prin centru parca intregul oras iesise sa se bucure de aceasta zi de primavara. Cupluri care se tineau de mana si se sarutau patimas, copii alergand dupa porumbei, familii fericite... Toata lumea avea cu cine sa imparta bucuria primaverii mai putin eu. Mergeam printre ei cu lacrimi in ochi si ma gandeam ce frumos ar fi sa... mai bine ma trezesc.
Mi-am dat seama ca nu mai am vise, cel putin nu sunt constienta de ele. Oare pentru cat timp? Cat va dura pana o sa imi fac alte vise, pana fiu din nou fericita?
Privesc pozele tale de pe birou, nu am indraznit inca sa le iau de acolo. Le privesc si ma gandesc ca poate esti fericit si iti este bine. Mi-e atat de dor...


Noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu