joi, 8 ianuarie 2009

Aseara...

Aseara am facut un pact
Cu soarele...
Sa rasara in fiecare zi
pentru tine.

Aseara am vorbit si cu luna
Imi era atat de dor de tine
Dar am ales sa fiu singura
Pentru o seara,
As fi vrut sa te simt
In mine, langa mine ...cu totul
La fel ca ultima data.

Gandurile tale
Sa se scurga prin mine
Si abia apoi sa ajunga la tine

Mi se pare ca lumea e o scena
Si cu toti suntem niste marionete
in mainile iubirii.

Aseara am facut dragoste
Cu gandurile tale
Care au venit la mine
Pe neasteptate.

6 comentarii:

  1. Ar trebui sa facem si o cloaborare, mai am cateva poezii cu doi mini poeti... nu ar fi rau sa gasim un titlu, un subiect si sa apara in acelasi timp pe blogurile noastre... imi place ai farmec, ai tot ceea ce trebuie sa ai, nu cred ca-ti lipseste ceva in interiorul tau feminin

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri, tuturor, va mai astept in vizita ;))

    kalliope: cred ca ar fi interesanta o colaborare, ar putea iesi ceva frumos ... ;)

    RăspundețiȘtergere