luni, 19 ianuarie 2009

Cu tine, eu...

Ganduri fierbinti ma inunda,
Imi strabat corpul si imi dau fiori.
Dorul meu e de foc
Imi arde inima si trupul...

Iau pixul in mana
Dar mi se scurge printre degete
Foaia pe care vreau sa scriu
S-a transformat in cenusa
Nu pot asterne gandurile,
Sunt prea fierbinti...

Fierbinte esti tu, iubita mea
Si incep sa am emotii
Imi ard palmele de dor si...
Si vreau sa Scartai
Din toate incheieturile
Sa-ti simt cenusa in palma...
Sa mi te scurgi printre degete
Sa-mi atingi sufletul
Cu cel mai adanc vis al tau
Al nostru...
Sa nu mai pleci niciodata de langa mine,
In mana sa am visele noastre
Sa le pot scrie, cu unghia
Pe tencuiala dorintelor albe si calde...
Din noptile in care ti-am spus :
TE IUBESC!

Mainile Imi sunt transpirate
Intreg trupul tremura
Si urmeaza sa ia foc...

Ma simt ca la 15 ani
Cand iubeam si-n iubire credeam
Ma simt ca atunci cand imi doream
Sa ating un nor, cel mai inalt
Sa-ti cant un cantec o singura data
Insa pentru totdeauna...
Iubito, sa n-ai palmele ude
Decat de trupul meu
Iubito, sa nu tremuri
Decat in bratele mele, atinse de dragostea noastra
Iubito, sa nu iei foc...
Inainte sa arzi toata, in mine...

Ating soarele fara sa ma ard
Se arde el...
Se topeste la atingerea mea
Imi tremura gandurile.
Noaptea cea a trecut
Mi-a lasat urme pe piele
Ai desenat prin mangaieri
Chipul tau pe intreg trupul meu...
Eu te-am pictat asa cum te stiu
Fara haine, fara ganduri
Arzand de dorinta
Trupul tau ma cheama sfios
Sa-i cunosc fiecare ascunzis
Vreau sa simti si tu focul...

Eu te-am lasat sa ma pictezi
In tot acest timp
Si-am spus mereu...
Imi mangai gandurile.
Si-mi spui mereu
Tot ce nu mi-ai spus pana acum
Cu necuvintele, cu neculoarea
Unei zile de toamna
In care a inceput
IUbirea mea.
Eu m-am nascut
Si-am zambit
Si-am ales oglinda potrivita
Sa-ti spun
Bine ai venit in viata mea.
Iubito...ai ochii plini de mine
De venin cu care-mi otravesti
Ce ai gasit aseara in mine
Ascuns...

Aseara...
Aseara am gasit ascuns in tine
Intreg universul meu,
Univers de care uitasem de mult
L-am regasit...
Am gasi ascuns in tine
Focul care m-a mistuit toata ziua
Am gasit in tine visul meu...
M-am gasit p mine
Cufundata cu totul in dorinta...
Te-am gasit pe tine
Cu trupul gol si pli...
De iubire...
Am gasit TOT intr-un trup...

Ai gasit ce ai cautat demult...
Neincetat...
Ai gasit simplitatea cu care complic vietile noastre...
Ai gasit zambetul meu
Sincer si vesel
Din noptile in care adorm
In bratele tale.
Ai gasit caldura dinlauntrul meu,
Ai gasit arsita verii...
Mi-ai sarutat gandurile
Si mi-ai simtit golulplin
Din mine...din coltul meu ascuns...
Mi-ai regasit iubirea
Mi-ai gasit viata.
Intai ai scris-o, apasat, in memoria mea,
Apoi ai pictat-o, in alb,
Intre cei 4 pereti ai camerei tale!

Am pictat-o in mi de culori
Am pictat cu foc pe trupul tau caldut
Am pictat cu vis, dorinta , pasiune,
Am desena visul nostru pe tavan
Pentru a-l putea privi dupa fiecare
Seara de iubire...
Cu trupurile goale
Imbratisate...in tacere...

Te-am iubit in tacere
Cu ochii fixati pe tavan
Mi-am promis ca n-o sa afli niciodata,
Ca o sa ma mistui in fiinta mea
Ca o sa-mi sfarm iubirea
In mii de bucati
Ca o sa-mi arunc visul in lume
Si-o sa te uit cu timpul...
Cu timpul nu e de jucat...
Cu timpul te-ai furisat mai mult
In tot ce sunt eu
Om...copil, fluture, albina
Nu te-am uitat...
N-as fi putut.
Nici n-am rabdat!
Esti a mea acum.
Pana cand n-o sa mai am aer
Si viata, in mine!

Sunt a ta ...pentru o eternitate
De acum...


2 comentarii:

  1. Poate ca imaginatia o sa te "chinuie" la un moment dat si tot ceea ce tu iti doresti in versurile astea, o sa devina real. Un real de un real dureros, un real care te bucura si te intristeaza in acelasi timp, un real care vrei sa te intristeze pentru ca-ti place, pentru ca "te simti ca la 15 ani, cand iubeai si-n iubire credeai"...
    Si eu ma simt...si eu...
    Poate imaginatia ta nu e imaginatie, poate ...
    Poate ...
    Iuly, de unde atata elan, putere si dorinta sa scrii versurile astea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Danyela...poate se va intampla...
    Nu stiu de unde vine elanul sau dorinta...sau puterea...important e ca versurile vin...si fara ele nu as putea sa mai traiesc ;)

    RăspundețiȘtergere