marți, 20 ianuarie 2009

;D

"I know that you belive you understand what you think I said, but I'm sure you realize that what you heard is not what I meant"

Am descoperit acest citat azi, la scoala, la un curs de Radio, in timp ce ma uitam pe pereti...iar profu' vorbea...vorbea ceva ce numai el stie.... ;D
In timp ce il citeam si il reciteam... imi treceau prin gand mii si mii de cuvinte pe care eu le-am spus sau pe care le-am auzit....ma gandeam la ce s-a inteles si ce s-a zis defapt, sau ce s-a dorit sa se spuna...


2 comentarii:

  1. depinde ce intelegem noi prin comunicare..de multe ori uitam sa transmitem un mesaj,ci doar ne racorim sufletul prin cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  2. da...asta asa este...simtim de multe ori sa ne racorim...si atunci vorbim...chiar daca nu este o logica in ceea ce spunem...

    RăspundețiȘtergere