vineri, 30 ianuarie 2009

Iti multumesc...

Aztazi mi-am adus aminte de tine...
Mi s-a parut ca te-am vazut ,dar m-am inselat,
Era altcineva...
Pasea usor si nepasator,
Am vrut sa te strig, dar vocea mi s-a oprit
In gand mi-au venit momentele petrecute imprena,
Au trecut 3 ani din momentul in care tu ai aparut
M-ai ajutat sa ma descopar, sa pasesc spre maturitate
Mi-ai sters lacrimile de multe ori,
M-ai facut sa ridic capul si sa privesc inainte...
Cred ca am uitat sa iti multumit...

Iti multumesc acum pentru acei ani,
Pentru toate gandurile pe care le aveam,
Iti multumesc pentru ca ai iubit copilul din mine
Si l-ai lasat sa-si faca de cap...
Iti multumesc pentru ca m-ai iubit
Asa cum eram, zapacita...
Pentru fiecare zambet pe care mi l-ai oferit
Si care m-a ajutat de cele mai multe ori sa merg inainte
Iti multumesc pentru ca m-ai invatat
Cum sa iubesc, sa iert si sa pasesc fara teama...

Iti multumesc, pentru sufletul pe care il am acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu