joi, 27 noiembrie 2008

Mi-am pierdut sufletul... si gandurile...

Mi-am pierdut sufletul...si gandurile...
Nu le mai gasesc.
Am inceput sa caut peste tot,in pat, pe biroul cu multe hartii imprastiate,
In biblioteca...peste tot am cautat....unde ar putea fi???
Ma uit acum pe geam...
Poate au zburat atunci cam am deschis pentru 10 minute geamul...
Dar de ce sa fi plecat?
Ciudat...fara suflet si fara ganduri...ma simt totusi fericita, dureros de fericita,
Poate chiar prea fericita...
Imi aduc aminte ca ai fost la mine...
Iar de cand ai plecat eu nu imi mai gasesc sufletul si gandurile,
Le-ai luat tu?
Da...cred ca da, mi le-ai furat atunci cand nu am fost atenta!
Si ai plecat cu ele...sunt la tine...sunt in siguranta.
Promite-mi ce vei avea grija de ele...
Te rog promite-mi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu