duminică, 7 decembrie 2008

"Nu am pentru ce sa zambesc acum!"

Astazi ... am auzit o fraza... care parca mi-a dat cu ceva in cap.. "Nu am pentru ce sa zambesc acum!" a fost cu atat mai dureros cu cat fraza a fost spusa de o prietena buna.
Hmm...stau si ma gandesc oare cati oameni din intrega lume gandeau acelasi lucru in aceea secunda... Imi venea sa plang...
Ma durea intreg si trupul si sufletul...
Oare chiar credea asta cu adevarat??? Adica..cu totii avem la un moment dat o zi mai proasta sau o perioada in viata noastra cand avem impresia ca totul se darama in jur...dar asta nu inseamna ca este intradevar asa...si ca nu mai avem pentru ce sa zambim...
Si faptul ca traim e un motiv sa zambim, si faptul ca acum cineva se gandeste la tine...si ca iti cumperi o carte pe care ai dorit-o demult...si ca ai vazut un om care ti-a zambit...sincer, si ca.... si ca...
Sunt atatea motive pentru are am putea sa zambim...incat ...cred, ca daca ne-am gandi la ele in fiecare clipa am rade in hohote...
Eu cred ca trebuie sa invatam cate ceva in fiecare zi , si ca orice zi in care nu ai zambit e o zi pierduta... bineinteles sa zambesti din inima si nu doar asa..."de vazul tuturor"... pentru ca asa , mai bine nu mai zambesti...
Eu zambesc...si zambesc cu tot sufletul...pentru ca te-am cunoscut, pentru ca esti aici, pentru ca sunt aici, pentru ca esti langa mine, pentru ca te iubesc mai mult decat orice, pentru ca ...vine Craciunul...si pentru ca sunt cea mai fericita.... as mai avea de enumerat dar cred ca nu voi termina niciodata... ;))

Daca voi ajunge vreodata sa spun aceasta fraza inseamna ca aceea zi este pierduta si odata cu ea si eu...

Un comentariu:

  1. Mai trist ar fi sa ai pentru ce sa zambesti si sa n-o faci.
    eu zambesc acum pentru ca:
    -iti las commentul asta
    -vorbesc cu tine in timp ce iti las commentul asta
    -pentru ceaiul pe care l-am baut azi
    -pentru cartofii prajiti cu smantana
    -pentru ca imi speli hainele
    -pentru ca mergem la Brasov
    -pentru ca mi-ai luat batz de Mos Nicolae
    -pentru ca...
    -pentru ce oare???
    Stii tu:D
    Tu stii tot!

    RăspundețiȘtergere