joi, 4 decembrie 2008

Fa ceva!!!

Nu mai inteleg nimic!!!
Imi spui ca ma iubesti... rostesti aceste cuvinte cu o placere enorma... dar nu stiu daca reprezinta cu adevarat ceea ce simti...adica ... nu stiu ce simti...ce vrei ...ce asteptari ai tu de la mine...si mai ales nu stiu ce ar trebui sa fac eu... pentru tine, pentru noi.
Imi spui ca ma iubesti, dar atat... nu faci nimic sa-mi dovedesti ca e asa...ca ma vrei langa tine...cai ai vrea sa-mi impartasesti din ideile tale si sentimentele tale, ca ai vrea sa ma ti in brate, ca ai vrea sa fi cu mine...
Nu mai inteleg nimic! Iar tu nu faci nimic sa-mi explici... nu faci nimic ca eu sa inteleg cine esti defapt si ce vrei...
Fa ceva! Fa ceva ca sa raman langa tine! Fa ceva ...altceva decat sa ma departezi de tine! Fa ceva!!!
Te rog... fa ceva!!! Asta daca vrei ...bineinteles....
Nu ma lasa sa plec...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu