marți, 2 decembrie 2008

Nu vreau sa mai vorbesc!!!

Am descoperit azi cat de mult pot sa doara cuvintele ... mai mult decat durerea fizica... le auzi si doare, iar dupa aceea stai si meditezi la ele si incepe sa doara si mai tare.
Cuvinte spuse la intamplare , cuvinte care nu pot defini sentimentele, cuvinte care sunt de piatra si te lovesc asemeni uneia... uneori dor...
Pana acum, pana azi nu credeam ca poti fi ranit de niste cuvinte simple...goale...de piatra...plastice...
Am auzit cuvantul incredere, incredere in ce? in cine? si mai ales de ce?
Ce e defapt increderea si unde duce ea?
Increderea pe care o are cineva in tine.(cand spun cineva ma refer la persoanele, care au un rol important in viata ta) iti poate da aripi sa zbori mai sus si mai sus...din ce in ce mai sus???
Cred ca da...cel putin mie da...si chiar daca tu nu ai incredere in tine sti ca cineva are, cineva crede in tine cu toata forta.
Astazi...acest cuvant mi-a aruncat cerul in brate, cu totul... acest cuvant te poate face si sa cazi...rau de tot...sa te doara fiecare particica din corp si din suflet, sa te doara fiecare gand pe care il ai sau l-ai avut, fiecare vis...
Ciudat... cuvintele te pot rani...mai mult decat crezi...
Eu imi caut acum cuvintele ..dar nu le mai gasesc...si imi este atat de frica si sa le caut incat stau pe scaun si nu reusesc nici macar sa ma misc... daca un cuvant de al meu va rani pe cineva???
Ma dor acum toate cuvintele pe care le-am spus si care poate ca au facut rau...ma dor toate pe care le-am spus cu sau fara voie... trec prin mine, prin sufletul meu , care acum nu mai simte nimic altceva decat durere...o imensa durere...
Nu vreau sa mai vorbesc!

Un comentariu:

  1. Doamne, imi aduc aminte cand a picat asa cerul pe mine. Mi-am revenit instantaneu din reverie, din pacate. Greseala s-a mai repetat pana am incetat sa mai simt, cel putin nu la vedere! Norocoaso! Poti sa te ridici sa mergi mai departe cu capul sus.

    RăspundețiȘtergere