vineri, 19 decembrie 2008

AM PLANS...

Am plans azi...am plans mult... si inca as mai plange...lacrimi mai am suficiente, dar nu mai am energie...
Azi mi-am vazut, mai bine spus revzaut, intreaga mea viata...copilaria...adolescenta... prima iubire adevarata...primul sarut...am revazut totul...
Am simtit tristeze dar si fericire, am simtit caldura insa in acelasi timp un cub de gheata imaginar si-a facut loc, usor pe spatele meu...

Mergeam pe strada pe care acum cativa ani in urma paseam...de cele mai multe ori trista... si singura... acum ma simteam la fel, departe de tot ce a insemnat viata mea in ultimi ani, in ultimele luni...departe de cei care au insemnat viata mea in ultima periaoda...
Prea multe amintiri ... prea multe sentimente traite le-am regasit...nu mai reusesc sa le deslusesc si sa le separ...
Am plans...am plans mult azi...si inca as mai plange...

Vad brazi...oamenii cumpara brazi...vine Craciunul...anul acesta nu voi avea brad...cel putin nu unul adevarat...bradul meu...

Mi-am amintit si am plans din nou....

2 comentarii:

  1. Ti-e dor... si e normal. Anul acesta nu vei avea ce ai avut anul trecut si la fel va fi si de acum inainte, dar depinde doar de tine cum sa faci anul asta mai bun decat toate celelalte.
    Stiu, nimic nu se compara cu un brad adevarat, care miroase a proaspat si verde, dar sunt multe lucruri care tin de Craciun, nu doar bradul.
    Nu mai plange ca se ineaca soriceii. Zambeste ca totusi vei avea ce impodobi, sub ce sa pui cadouri si sub ce sa te intinzi ca sa vezi jocuri de lumini diferite in fiecare an. Zambeste cand sti ca vei primii cadouri de la Mos, care e prea batran acum si nu mai stie ca am crescut si ca asteptarile noastre sunt altele. Zambeste pentru ca sti ca prin asta vor zambi si ceilalti in jurul tau si sti foarte bine ca asta te face sa te simti un om mai bun. Zambeste ca dimineata sa fie altfel mereu. Zambeste cand vezi toate absurditatile din jurul tau si gandeste-te ca tu inca ai ramas neatinsa, poti zambi vanzatoarei la cumparaturi chiar daca ai stat 20 min la coada si esti foarte obosita si vanzatoarea e foarte morocanoasa.
    Zambeste pentru cele mai simple lucruri care te fac sa plangi si vei plange de fericire ca le ai sau ca au facut parte din tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gaby, asta fc in fiecare zi...incerc sa zambesc pentru toate lucrurile nici si simple...doar ca uneori, inevitabil te ia tristetea...si cazi intr-un butoi cu melancolie...iti amintesti de toate lucrurile din viata ta, de pana acum, si atunci...plangi...plangi din suflet...dupa care iti revi, bineinteles la starea obisnuita ;))
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere