joi, 25 decembrie 2008

E CRACIUN...

E Craciun...
Bradul e facut...cadourile au fost desfacute ...
Miroase a iarna...mie dor de zapada...
Craciunul e perioada cea mai frumoasa a anului...lumini peste tot ...colinzi care vin din suflet...
Singura perioada din an in care oamenii sunt mai buni si mai darnici ca niciodata...

Pe biroul meu au ramas 2 globuri ...2 stelutze...ma uit la ele si ma vad pe mine anul trecut, in momentul in care le-am cumparat ...si o zi intrega am stat si le-am privit si m-am minunat ...
In ele ma vad pe mine...pe mine cea de anul trecut ...oare m-am schimbat?
Cu siguranta, pentru ca si viata mea s-a schimbat ...nu mai e la fel ca cea de anul trecut...si odata cu ea m-am schimbat si eu...

Am primit cadou un caietzel ... mare...in care sa imi masor gandurile... in care sa imi spun visele , ideile , sa imi trec amintirile... odata cu toate astea sa imi masor timpul.
Am primit un caietzel care va fi poate singura fereastra deschisa catre viata de acum...sau de atunci...si care imi va tine socoteala viselor mele...

E Craciun...
CRACIUN FERICIT!!!!!!!


Un comentariu: