joi, 4 decembrie 2008

Urasc....

E trist.... si doare ... indiferenta ta... am impresia ca merg in drept cu o statuie, rece si tare, de cate ori incerc sa ma apropi ma lovesc atat de tare de indiferenta ta...incat uneori imi vine sa renunt...
Cred ca voi ajunge la un momet dat sa urasc... sa urasc din toata inima ...din tot sufletul...sa urasc cu totul... sa ma urasc pe mine...
Pe mine cred ca ma urasc deja... ma urasc pentru tot ce spun, si cred...si fac..sau nu fac...ma urasc pentru tot ce sunt acum...
Credeam pana acum nu demult, ca nu am simtit ura deloc... ca nu am urat deloc, dar cred ca m-am inselat... pentru ca urasc, ma urasc pe mine...
Imi urasc sufletul ca e atat de "prost", imi urasc cuvintele care uneori ies fara ca eu sa le las, imi urasc sentimentele pe care uneori le am ...
Ploua!!!
Iar eu as vrea sa-mi ucid sentimentele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu