joi, 25 decembrie 2008

A NINS...

A nins...
Astazi de dimineatza am deschis ochii plin de somn...care ar fi vrut sa mai doarma putin...pentru ca le era frig...
Am privit pe fereastra...dar cred ca am privit in gol...fara sa imi dau seama ce se intampla ...fara sa fiu atenta la ce as putea sa vad...Mi-am scos mana de sub plapumica si am intins-o dupa telefon, aveam doua sms...l-am citit pe primul...cel trimis aseara...si ma gandeam ca si eu fac la fel... inainte sa dorm...citesc pentru a putea sa vises, dupa care am deschis cel de al doilea sms : "O dimineatza de Craciun adevarata!A nins! E alb peste tot!" Atunci am privit din nou pe fereastra, prin perdeaua verde parca se deslusea albul imaculat, asezat atat de comod pe crengile nucului din dreptul geamului...m-am ridicat repede din pat si am fugit la fereastra..intradevar ninsese...
Mosul se pare ca ne-a adus cel mai frumos cadou...zapada in diminetza de Craciun...eu cred in mos Craciun...tu crezi?
Privind pe fereastra mi-am adus aminte de zilele de iarna cand ma trezeam dimineatza totul era alb...in spatele blocului in care locuiam, in spatiul nostru de joaca , zapada nici macare nu fusese atinsa ...era o patura alba...ca imi dadea senzatia ca visele mele pot fi nelimitate, ca imi pot dorii orice si pot visa orice...imi dadea acea senzatie de infinit...
Acelasi lucru l-am simtit si azi de dimineatza...o senzatie de infinit...ma simteam din nou acelasi copil...care poate sa viseze orice...care poate orice...si care crede ca visele pot deveni realitate...da visele pot deveni realitate, visele de azi pot fi realitatea de maine...orice cadere poate fi un pas inainte...

Acum in diminetza de Craciun...trebuie sa sti...ca...
TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu