sâmbătă, 13 decembrie 2008

Vine Craciunul!!!!

Mi-a zis azi Mirela, (colega mea de apartament) sa nu mai scriu trist....
Am zis ca trebuie sa o ascult in seara asta, asa ca m-am gandit sa scriu despre faptul ca vine Craciunul...si sunt atat de bucuroasa...sa il petrec cu voi...cu toti...
Afara e atat de frumos, peste tot sunt lumini colorate, care parca iti coloreaza si tie macar putin viata sau gandurile pe care le ai in acel moment... e frumos, si vine Mosul... da vine Mosul cu sacul lui rosu plin de cadouri...
Hmmm...oare ce ne va aduce mosu??? Eu as vrea...mai putin rautate, mai multe zambete sincere... uff...si multe alte lucruri de genul acesta...da ...as vrea mai multa fericire pe chipurile oamenilor...
oare este posibil??? poate ca da,poate ca nu, dar cu toate astea ...

Vine Craciunul!!!!!!!!!!!!!!

O sa impartasesc cu voi un filmulet care mie mi-a placut ... ;D




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu