miercuri, 10 decembrie 2008

Tot....


Nu vreau sa mai vorbesc!!!

Cred din ce in ce mai mult ca ele, cuvintele, nu reprezinta nimic....dar chiar nimic!!!
De cate ori nu am vrut sa spun ceva...si s-a inteles cu totul si cu totul altceva...daca nu as mai folosi cuvinte ar fi mai bine? Daca nu as mai vorbi???
Spunea Daniela ca ...viata e prea scurta ca sa faci tot ce vrei sa faci...oare e adevarat?

Nu stiu...dar cred ca daca am reusit sa te gasesc, si sa te iubesc, si sa te fac sa zambesti chiar daca doar uneori, si daca am trait langa tine chiar si cateva clipe in care a plutit fericirea inseamna ca am facut tot ce trebuia sa fac in viata asta... de restul ma voi ocupa mai tarziu...acum trebuie sa te iubesc..

Esti pentru mine luna plina in notile intunecate, esti soarele care apare pe neasteptate in zilele ploioase, esti aerul de care am nevoie pentru a trai, esti visul pe care as vrea sa-l traiesc in permanenta, si care a devenit realitate... esti TOT!!! un tot in care vreau sa inot pentru o eternitate de acum incolo, un tot in care m-am cufundat in totalitate si din care nu vreau sa mai ies...

Acum iti spun ...noapte....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu