luni, 8 decembrie 2008

Pentru ca ii era atat de dor...

Am ramas singura.... am stins TV si s-a facut liniste...
Linistea care imi da fiori de fiecare data,
Linistea care nu vrea sa vorbeasca cu nimeni
Si care nu se plictiseste niciodata.
Care imi ofera amintirile pe o tava de argint, care imi da nelinistea cadou,
Cea care pune stapanire pe tot.
M-am hotarat azi sa vorbesc cu sufletul meu,
L-am gasit intr-un colt al camerei, trist...
Nu stia daca mai este copil sau acum este matur...
Am stat putin si l-am privit...ma gandeam cum ma simt eu...
Ma gandeam ca la aceasi intrebare m-am gandit si eu azi...
I-am raspuns ca este copil, ca intotdeauna va fi asa,
Ca viata e mai frumoasa vazuta prin ochii unui copil...

Simteam parfumul tau in camera... m-am intors sa vad de unde vine,
credeam ca esti langa mine, am cercetat repede camera,
Dar era goala....
Mi-am ntors privirea catre sufleutl meu, dar nu mai era...
plecase si el...
La tine...
pentru ca ii era atat de dor...

Un comentariu: