joi, 11 decembrie 2008

Ganduri....ganduri....ganduri...

Ganduri....ganduri....ganduri....
De ce atatea milioane de ganduri ???
Care zboara neincetat dintr-un colt in altul , care nu vor sa se mai opreasca,
Parca prind aripi din ce in ce mai mari cu cat le dam mai multa importata...
Mergi pe strada si te gandesti la tine...la mine, la noi... la tot...
te gandesti ca ultima data nu ai reusit sa ma saruti asa cum ai fi dorit
Ca nu m-ai strans suficient de tare in brate, cai ai fi vrut mai mult...
Timpul trece ...trece repede... si mie imi e dor de tine...
Mie un dor nebun de tot ce insemni tu... eu... noi...

Ganduri....ganduri....ganduri....
Am facut un dush...si miile de ganduri pe care le aveam,
S-au trasformat in unul singur....TU...

Ce ne-am face noi fara ganduri???
Ne trezim cu toti la un moment dat ca spunem...
"Nu imi lua visele!"
"Nu imi lua amintirile!"
Cred ca mai corect ar fi... "Nu imi lua GANDURILE!"
Pentru ca ele ne aduc si visele, si amintirile, si iluziile si ...tot...

Am ganduri pentru o eternitate de acum in colo....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu